Tanár 2010.09.22. 16:40

Telep

-A monda azt állítja hogy a< faluhoz közeli gyártelepen a szennyező hulladékok miatt mutáns lények élnek a környéken.Ezt a történetet Bakótol hallottam az iskolában, a történet valóságosnak tűnt hiszen már csomószor hallottam ilyeneket a rádióban, hogy egyes vegyszerek képesek megváltoztatni egyes dolgokat.

- Ki az a Bakó ?

-Hát… a-a-a-.. Bakó Pisti, az apukája a hentes a falunkba.

-Mit tudsz az esetről?

-Hát uram.. kérem szépen.. én nem voltam ott amikor az eset történt.. Én be se mentem a telepre..

-Ádám a barátod volt ?

-Tisztelt uram Ádámmal nagyon jóba vagyok, minden elmondtuk egymásnak

-Szóval.. ez a Bakó mondta Ádámnak hogy mennyetek be a gyártelepre ?

-Igazából ő mondta, hogy nézzék meg igaz e a monda ,de a Gádai ment be vele, vagyis ő erőszakoskodott hogy menjenek be.

-Ki az a Gádai?

-Hátt őő.. őő a Gádai apukája a boltvezető abban a kis kereskedésben, ott a falu végén.

-Szóval Gádaival együtt ment be Ádám a szennyhulladék telepre?

-Igen, pontosan emlékszem ahogy bementek.

-Tudtátok hogy oda tilos bemenni?

-Igen tudtuk. Pont ez volt benne a kihívás..

-Soha többé, egyikőtök se lépjen be tiltott területekre, ugyanis veszélyes … pont ezért tiltott.

-Rendben van uram bocsánat.

-Ne tőlem kérj bocsánatot, hanem Ádám szüleitől..

-Miért mi történt uram?

-Most elmehetsz.. többet nem kell jönnöd a rendörségre…

-Mi ez az egész anya? Miért kellet a rendőrségre mennünk?

-Hallgass fiam.., és soha többé ne meny arra a telepre…

-De még mindig nem értem…, valami történt Ádámmal?

-Igen, meghalt..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fortepanstory.blog.hu/api/trackback/id/tr482315660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása